pls click here

Click me too :)

adsadsadsadsads

Thursday, November 11, 2010

KOPOK LEKOR + PISANG GORENG

khas dari Terengganu! .utk sume geng blogger kesayangan! hehehe




(opps, kopok lekor tinggal bbrp je, yg len dh masuk perut Kyle  :P  )

47 comments:

misyamissyou said...

eh..lame kot xmakan tu..sedapppp! *pengsan*

kyle said...

haha, siap *pengsan* g? hebat pisang goreng ngan kopok lekor kyle nie, hehe

habibah abdul said...

apa la guna nyer diet tanpa goreng pisang.
bak sini sepinggan dua..adehai la.terliyok suda..

~ PIJA ~ said...

tadi aku mkn cekodok..selamat da mkn..!!

rinaDOrina said...

semalam mak aku pun goreng kopok lekor ngan pisang goreng..

Sumandak Kinabalu said...

minta sikit, boleh????

grOundnUt said...

Ini original punye lekor dari ganu?perghh...dah setahun tak merasa kOpOk lekOr...^^'

allia farhana said...

adakah itu goreng pisang?
nak siket,,,warg..teringin sudah lamaa

Biela Sapine said...

nak nak, waa.. balik kerja nak beli lah

kyle said...

hahaha, akhirnya plan Kyle utk wat sume kempunan tlh berjayaaaAAA!!!! wakakakaka....

aliesha kirana said...

aaaaa rindu nak makan!!! lama xmakan yang ori cm atas tu..kat cni xsedap sgt..huhhuh! rindu kepok losong!!

Khairunnisa' said...

Am craving for something nicceee! I want GOOD keropok lekor; not the kinds from the grocery store but hot keropok lekor! Yummeh.

belalang hijau said...

mak aih sedapnyerr...
mintak cikit...

hee

missSenget said...

owh...nk wat org kempunan ek??

xkempunan pon..

ok..mmg tipu..

sgt sedap dpt mkn kopok lekor

biskut said...

aduhai...buat aku mula terpinga-pinga mencari seketul kopok lekor kat selatan nih...curik jugak kang.

kyle said...

haha, biskut, xyah curi, mai bank-in duit, aku kirimkan (wa, berbiznes plak dah hahaha)

MIsssenget: lagi sedap klu mkn kopok lekor kat tepi pantai :P

Nanie said...

lagi menarik kalau goreng pisang tu cicah ngan sos keropok lekor tu tauuuu....

jackieKOH said...

nakkkkkkkkk...huhu..laperrr~~~

Entri Terbaru : Aku dan Drama

Sca Ndx said...

pehh lapa...

~Athirah's Aunty~ said...

tak kisah pon...

ramlah melaram said...

waaaaaaaaa kopok leko!!!! *drooling*

Khumaera Ismail said...

pos kt maera leh~?? =)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

uishh....

rangup jer cucuq pisang tu...

LATEST ENTRY

BLOG TERBANG TINGGI-TINGGI MEMANG CELAKA?"

DRAMA MELAYU DAH TAK MACAM DULU LAGI?"

masnurain said...

sedap nye!!
nak jugak!!!
wuwuwuwu...

follow kite..
:)
arahan nie!

Rizuan Ismail said...

perh kyle..terliur aku nengok nye...huhu

kakyon said...

minum dengan kopi ooo..

apik pehe said...

banyak nyer makan semua tu sorang2..ahahha

kyle said...

apik pehe: opps....haha...xpe, sape nk amik je haha

Lina Gustina said...

Sedapnya....

http://www.womenandperspectives.com

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

mmg menguji ni... ades...

CeeKeen said...

giler..sedaaaappp nye nengok..da lapar nih...hehe..

Hisyam Muhibah said...

ada 2 faktor keropok lekor ni :
1) isi ikannya mesti banyaj
2) air ladanya mesti sedap

baru boleh kata betul2 sedap :-)
apa2 pun kopok lekor ganu memang lagi sedap dr kami di kuantan ni

aibaks said...

kah3... lu mmg da nak abis kopik lekor baru nak ajak

kyle said...

aibaks: kyle terlalu asyik baham kopok lekor sampai terlupe...bile teringat, tinggal last 3, hehe

Anitadahahs said...

argh!!
mmg lapar...

Myaby said...

erk. sedap nye... :((

*lapa*

HaNTwO said...

sedapnya kalo dapat makan pagi2 ni...huhuhu sejuk ujan lebat!!

Shino said...

perrhhh...rindu plak ak nk mkn mknn negori ak ni...ssh nk cari ble duk perantauan ni...blk raye haji ni, ak bedal byk2,..hehee...

Kyuubi said...

hoh. bagi skit kat aku. lapar! argh!

Blogger 20 sen

OrenLimau said...

sedapnya kepok lekor!!!!!

Zaty Rosli said...

Wah...makanan berlemak~...andwei~...

sop said...

terliur abis nih

noor afzan said...

uu..ni apa tunjuk pisang goreng ni..?
haha..
sedap weyh kalau dapat makan pisang goreng panas di petang2 hari...

Iqin said...

feveret gile kopok lekor, slalu beli kat area pantai batu buruk ^^

kusut said...

adeh.. gambar itu. >_<

iris said...

petang td baru mkn kepok lekor

japierah said...

i proud 2 b Terengganunian HEHE..tlebeyh sudaaaa