pls click here

Click me too :)

adsadsadsadsads

Monday, October 4, 2010

AKU XNAK MATI LAGI.....

sup "mati aku" ....... lol
nak mati cara ape? rendam mee sup ker nasi air, hahaha

17 comments:

F.I.C.K.R.Y said...

Meriah besar aku tergelak bile tengok pic nie hahahaa... Adoyaiii~ Saper punyer keje la nie ekk?!

zirconia said...

hahah. nak rendam dlm sup sampai mati boleh?

p/s: die tu nama orang sebenarnya kan. heheeee :)

kyle said...

zirconia: ye kot, tapi, letak la nama penoh, adie ker, rushdy ker, nie letak je 'die', lol.....hihi

fickry: aku jumpe waktu bazaar ramadhan hihihi......

ferra said...

haha. ader jual kat ner mee ni? mau gak rase?

;p

si biskut said...

uinaa..di mana ba ko jumpa stall nie kyle?

kyle said...

haha, biskut, kat bazaar ramadhan di kuala trgnu... :)

YOUsoF said...

Yang jual ni memang berani. Yang beli lagi la berani!! ;DD

+dieabella+ said...

sempat lak ko snap eg..hehehe

toyolkiut said...

gempak nama ia kn..
salah sebut mati la..
tp..
sdap ke sup ia tu..

Mardhiah said...

weheee....!!!
lapo sup lakkkk

d_LA said...

hah???kat ganu ker??camne leh x pasan ni..haha..maw gelak jugakla

Melati Qistyna's Mummy said...

hahahaha, die...die :P

Gayahspears said...

hahah.. sambil menikmati makanan sambil snap pic ya beb??? lawak toi..mintak mee sup satu...

Mario said...

mula2 aku tak faham...lps tgk 2 kali baru faham...haha

grOundnUt said...

macam nak try nasik air...adakah umpama beras di rendam dalam air??

Dark Half said...

itu la yg jadi bila sume nak tarok nama glem..haha
dienie,nienie,rusdie,adie..

RastaMat said...

hahaha..
mane lokasi ni weyh??